onsdag 28 november 2012

sometimes you most let it go

Då vare redan onsdag! härligt! bara en skoldag kvar för min del.
Skolan idag gick oerhört fort. Hänt allt och lite till verkligen, både jobbigt och bra. 
vi har fixat igång mycket med företaget nu, kontrakt, lokal och de eh fixat nu. I morgon ska vi försöka hinna till polisstationen och fixa tillstånd sen är allt klappat och klart! 
For iväg till örebro med mamma efter skolan och shoppa lite på marieberg. va där ca två timmar och vips så va några tusen borta.... fan va dyrt allt ska vara. helt sjukt.. vore bättre om allt typ kosta 1 kr eller ngt, hehe. 
Ne men fick med mig kläder och skor iaf och det va väl det jag skulle ha i första hand. 
Fick även lite stallledigt idag. Alla hästar vilar just nu, ingen som vill ut och rida i detta väder ju. Fyfan vad hemskt det är när det blåser så oerhört mkt. Men fick ändå stå ute i snön och fixa hö balen när jag kom hem men det va inte så värst kallt ändå. 
I morgon är det sista skoladagen för min del för på fredag tar jag bussen till Sofia i örebro, ska väl käk på hennes skola och så sen tar vi bussen till stockholm. Där stannar vi hela helgen. Fett nice ! ska kolla Stockholme horse show som går i globen hela helgen men vi kollar tre shower, två lördag oh en söndag. Blir nog inte så mycket shoppa faktiskt för jag har ju shoppat lite nu... Blir nog några ridkläder möjligtvis och lite andra saker som gäller häst! 
ne nu ska jag sova för i morgon ska jag upp tidigt. Tjingeling !
MIN VÄN SOFIA PÅ BILDERNA!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar