måndag 26 november 2012

Glöm inte bort dom som står dig närmast

Ja det va ett tag sen jag skrev här, det beror ju på att jag tappa bort min inloggning... men nu så har jag kommit på den! 
Legat hemma i min säng exakt hela dagen.. kollat lite GG och OTH. 
Har även lyckats plugga lite. Vill skriva klart en engelska sak jag har men jag hittar verkligen inte lappen och det suger så inåt.... Men får be om en ny i morgon för då ska jag te skolan. wiho, or not.
Ska försöka åka iväg te örebro en sväng med mamma och shoppa lite nya kläder till min garderob. den ser så tom och ledsen ut. Ska även försöka komma undan med lite prov jag missat. får se hur jag lyckas med det, men mitt mål är att va klar med allt innan jullovet. Fast matten kan ju ta sig någon stans.. den väntar jag lite med.
Just ja, jag och linnéa har startat nytt företag. gjort om tre gånger nu, men det är väl tredje gången gillt antar jag, right? hehe vi ska starta disco med Erik och Niklas som går i ettan. Det ska bli kul och se hur detta slutar. Förhoppningsvis bra! Vi har kommit på en mega bra plan! 
Ska verkligen bli kul att starta företaget med min bästa vän. Längtar redan till vårat första disco!!

Måste även erkänna att den senaste tiden har jag känt att jag fryst ut vissa av mina närmaste kompisar. verkligen inte meningen, men haft en jobbig period.. Det mesta har hänt och vissa saker är saker jag inte velat ta upp och då går jag och tänker på det och bara stänger alla ute. Verkligen inte okej, hoppas ni förlåter mig. ni vet att jag älskar er och behöver er. Jag menar det här till spc en person och jag lovar att du ska inte behöva känna så! Jag älskar dig min bästaste vän! glöm inte det.  




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar