tisdag 9 oktober 2012

something you never thought about that person

Då vare kväll igen då. 
Dagarna får faktiskt rätt fort nu. Redan tisdag. Vart en lite konstig tisdag. En dag då jag har funderat mycket på allt möjligt. Vet inte hur jag ska bestämma mig osv. Men men på torsdag får jag nog svaret. Får se hur det blir helt enkelt! Jag själv måste också ändra på mig, kan inte göra så som jag gör, blir bara förvirrande. Men vissa saker gör man utan att hinna tänka... typiskt mig! 
Men efter skolan idag råka jag slå ner min kära vän utanför skolan, va absolut inte meningen linnéa!! 
Sorry honey! hehe!
Vi tog en kall promenad ner till storstan, där hämta morfar mig så åkte jag hem och fixa stallet och red ut på Filippa, skritta bara. Men hon små trava eftersom och är en galen liten sak ibland! men sånt gillas! 
Frida var snäll och tog Lady. så hade en häst mindre att sköta om idag vilket var rätt så skönt! Tog en promenad i det kalla vädret med Blizzard och Pongo, gick väl sådär! 
Nu ska jag kolla biljetter till Stockholm horse show, ska dit med sofia i november. Synd att min häst skada sig annars kanske jag hade åkt dit med häst ist ;) Får ta det nästa år ist!
Just ja i morgon blire ingen skola för min del. Ska till lindesberg och träffa någon doktor... KUL! 
Ne nu ska jag hitta på ngt annat. 
hejsvejs


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar