torsdag 11 oktober 2012

Trust him once, then never forgive him if he does a misstake

Torsdag och hade en asbra förmiddag! Åkte till jessica halv åtta och gick in och la mig brevis henne si sängen och sov en stund, hihi vi orkra inte röra på oss så vi slog på en film. A cinderella story. Den är sjukt bra! tycker alla tre filmer är bra men den senaste är bäst!
Efter några timmar steg vi upp och gjorde världens bästa frukost! Vi gjorde egen oboy, koka ägg och baka scones! eller ja jessica gjorde, jag duka. vid tolv drog vi oss ner till badhuset och skulle ha livrädnigs lektion med klassen. men vi gymma först i 1 timme och en kvart! fyfan vad hemskt det va efter att ha gymmat och sen simma 200 m plus livräddning. det tog på krafterna så efter så satt vi ett tag i bastun och hade det gött! 
Sen hämta pappa mig och då bar det hemåt och fixa åt alla 5 hästar och sen ut och rida! 
sitter just nu med Pucko Pongo och min störda syster som är läskig.... sitter och glor ut genom fönstret och säger att nått står där... och hon vet hur jävla rädd jag är! får hoppas pappa kommer hem snart! 
Peace !















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar