onsdag 10 oktober 2012

Tycker om när du tar på mig!


Onsdag idag har vart en seg dag! Var i lindesberg i morse och va på sjukhuset där. Satt och prata med två doktorer om mitt jumsk problem... Tror dock aldrig det kommer försvinna men får väl hoppas! Inte konstigt att jag fått som jag fått efter fyra operationer. Så nu ska jag ha på ett bedövningsplåster i tre veckor som ska gör något mot nerverna i jumsken?? Fatta ingenting men det blir väl bra. Kommer nog bli tre roliga veckor eftersom det tydligen är alkohol i plåstret? Och med min lilla kropp så tar det ju mer. HAHA kan bli kul och se hur detta sluta! jag skulle ringa min doktor så fort jag känner mig påverkad? hahah asso vafan... läkemedel idag är allt  bra konstiga.. 
När jag kom hem somna jag och vakna vid fyra igen av ett fint samtal av mina vänner. 
Gick även ut i stallet och tog en uppfriskande tur på min stjärna. 
nu har jag precis ätit och ska packa väskan för i morgon är det badhus...... fml typ..
Hatar badhus...
ahja tjingeling!


I miss that Saturday night when I had you beside me



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar